piątek, 20 lipca 2018

Słowem wstępu

Hejka 

Witamy wszystkich, którzy przeczytają ten post. Jesteśmy parą, która ponawia swoją przygodę ze sportem i zdrowym odżywianiem. Na blogu znajdziecie informacje o naszych posiłkach, treningach oraz postępach. 

Krótko o nas. Pracujemy i przebywamy w Holandii od prawie półtora roku. Jak wiadomo praca za granicą wiąże się z ogromnym stresem, częstymi przeprowadzkami i zmianami pracy. To też spowodowało ogromne zmiany w naszej aktywności, sposobie żywienia i wyglądzie.


Agnieszka - mam 24 lata przed wyjazdem do Holandii trenowałam ponad rok pole dance oraz byłam osobą aktywną fizycznie, 3 lata byłam na diecie wegetariańskiej, zmienił to mój obecny partner.

Robert - mam 24 lata, przed wyjazdem do Holandii trenowałem kalistenikę przez 2 lata. Chciałbym wrócić do swojej sylwetki, a motywacje mam dzięki mojej partnerce.


Wpisy będą wspólne lub indywidualne. 
Możecie również sugerować jakie elementy was interesują, jaki temat mamy rozwinąć lub omówić.
Dziękujemy wszystkim, którzy zaobserwują i pomogą nam osiągnąć cel, a może kogoś my zainspirujemy do walki! 


Pozdrawiamy Back To Shape!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz